Mot viken.

Brakfrulle väntar.
Kanske därför jag vaknade så lätt den här morgonen mot för hur många gånger jag brukar snooza innan jag ens fattar vad som händer när jag ska upp å jobba.
Igår var jag ute och åkte Plåsterbil, då gick det också lätt att komma upp.
Jag kan avslöja att jag trivts förvånansvärt bra med att jobba "på huset". Känns rentutav lite vemodigt att jag ska sluta där men det vågar jag inte säga till min chef för när jag sagt att jag trivs bra där inne så har hon sagt att
-"Det är bra att du trivs bara du inte trivs för bra". Jag skulle kunna tänka mig att ha ett rotationsschema om det inte vore för att jag inte vill jobba heltid, inte på Akuten, då skulle jag inte orka ha nåt liv utanför jobbet tror ja. Har vart sjukt slitigt ibland under sommaren och man har bara åkte hem och däckat efter vissa arbetspass. Men det har varit lika lärorikt och roligt som slitigt.
Nu lär ja klä mig och åka till Frullebuffen, vaknade nog lite extra hungrig idag eftersom jag vet vad som väntar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0