Natti natti.

Mer än så får jag inte ihop idag.
Fröken Södergren går visst på högvarv just nu, inte många lugna stunder här inte. Jag trivs ju när det händer saker men just nu längtar jag faktiskt efter en dag då jag inte har nånting på schemat. Känns som det är flera månader sedan sist.
Har avverkat mitt sista pass på Akuten idag.
Iaf på schemat.
Hoppas att jag får komma in och gästspela emellanåt men det tror jag. Både chefen och kollegorna verkar då så nöjda. Har trivts otroligt bra, mycket bättre än jag trodde kan jag villigt erkänna.
Fick en fin avslutningsdag med många goa kramar, fika och After Work på det.
Nu väntar skönhetssömn på bästa soffan.
<3
Natti natti på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du nannat gott inat ;)

Kramis

2011-09-13 @ 17:59:40
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0