Tantpåkörare och Djurmisshandlare.

Som jag kanske avslöjat tidigare eller som vissa kanske redan vet så är jag ganska så härjig på nätterna.
Inatt har jag nog varit lugn, iaf vad jag vet, men jag har drömt en del konstigt och mindre trevligheter.
Jag drömde bland annat att jag körde på en söt gammal tant och hennes kundvagn.
Som tur är var det mest kundvagnen.
Tanten klarade sig ganska så oskadd men jag minns att jag skulle skriva en STOR avvikelse på bilen eftersom back-kameran inte fungerade.
Kan hända att drömmen har att göra med allt som händer med dom NYA FINA ambulanserna vi blir påpackade.
BLÄ.
En till grej jag minns från drömmen är att jag kom på att jag hade en kanin.
Hade helt glömt bort den senaste månaderna och därmed hade den inte heller fått varken mat eller vatten.
Jättejobbigt var det men den hade klarat sig rätt bra, förutom att den var lite sur och rädd.
Jag matade den med kexchoklad, det tyckte den om.

Nu var jag på väg att skriva vad jag gjorde häromnatten men ibland är det bättre att inte veta, så jag skonar er.

Igår var det förresten FETT-tisdag, åt ni nån semla?



Vilka blev Seriesegrare i år då tror ni??!!

HEEEEEJA SAAAAIK! Dåligt spännande match igår.
Det var spännande redan innan matchen började med tanke på att vi fick en akutkörning 17.45 (ska sluta kl 18).
Trodde INTE att vi skulle hinna hem, men är det akutkörning så är det, så vi hann faktiskt och var på Göransson Arena en hel kvart innan matchen drog igång.
Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0