Resfeber.

Sitter och drömmer mig bort och kollar in hotellet vi ska bo på i Miami.
Känns som världsklass, fy va jag längtar.
Det gjorde inte saken sämre att jag får sällskap där nere, var till 99.9% säker på att jag skulle få spendera veckan ensam och det hade ju också gått, det måste ju det om man inte får med sig någon, men delad glädje är dubbel glädje och det kommer bli grymt! Jag är SÅ glad!
Jag brukar ju inte få resfeber förrän man checkar in på Arlanda typ men nu pirras det nästan 2 månader innan =D

Veckan innan kommer att spenderas på 3 timmars norrare (?) , haha eller kanske nordligare breddgrader och där vet jag inte så mycket mer än att jag ska dit och träffa en annan Gooo vän med hennes goa familj som flytt landet för ett tag =)
Hoppas på att försöka få till nåt besök i stan så man får se såna saker som man bara borde se då man ska till NY!
Jag som aldrig varit speciellt mycket för USA, mest för att det är så stort och man inte vet vart man ska börja typ, men SOM Jag längtar, det var underbart sist vi var dit och jag tvivlar på att det kommer att bli sämre denna nu =D

Har ni nå vårkänslor då goingar??
Här skiner solen och det är typ +11 grader, visst är det härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0