Latmasken.

Ja det kan jag villigt erkänna nu, att jag legat på latsidan med bloggandet, hela December månads kalender tog musten ur mig =D
Meeeen jag är nog snart på fötter igen! Sitter här och tokgäspar, tog en liten powernap på em, med betoning på Power.
Sitter i valet och kvalet om jag ska åka på passet jag anmält mig till efter jobbet eller om jag ska åka hem å kanske göra ett Yogapass.
Har lite ont i axeln och mellan skulderbladen sedan några dagar så där borde jag nog vara lite försiktig, men jag kan väl träna nå annat när det är dags för den muskelgruppen =D
 Vore skönt å röra lite på sig idag, speciellt efter den här eftermiddan.. och gårdagskvällen med för den delen, då jag fick Sparkdräktsbesök av M å J, vilket innebar Taco-/Semlapremiär-/ och filmkväll.
Otroligt mysigt och gott =D

Nu hoppas vi att Nattbytet kommer snart och är sugen på lite jobb!
Hej hej på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

mums!!!

2012-01-04 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0