Vakna med...

Känns som det kan vara hög tid att lämna åtminstone ett Livstecken, har ju fortfarande några trogna läsare som förtjänar att få veta att jag lever =)
Projektet jag skrivit om blev iaf inte av för min del, helvetes jävla skit, men det är väl antagligen någon mening med det med.
Så nu får jag ta saken i egna händer och styra upp Plan B.
Någon som vill följa med till Värmen?

Kylan har jag redan varit till då vi for till Föne på Körutbildning i Tisdags.
Här hemma var det -5.5 grader och det kändes helt okej att lämna Långkallingarna hemma.
I Bollnäs kröp tempen ner till -10 och det kändes fortarande ganska okej.
I Järvsö var kvicksilvret nere på -16 och nu kändes det inte lika roligt längre.
Vi fick nu skrapa is på INsidan av rutorna.
Ju längre ut i skogen vi kom, desto kallare blev det.
Vid ankomsten till Flygplatsen stod mätarn på -22.
Jeijj.
Behöver jag säga att jag ångrade att jag lämnade kallisarna hemma?

Nåja, vi behövde inte vara ute så mycket utan dom ställde upp en buss vid "väntplatsen" som vi fick sitta i och göra lite tester.

Om exakt 6 min ska jag vara påklädd och klar och bege mig ner till Granngården till fots där kollegan hämtar upp mig.
Ikväll är det Firmafest med Bowling och Käk.
Ha en bra dag å helg alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0