Nämän hej.

Helt otroligt vilka trogna läsare jag har, trots att jag varit ganska osynlig ett tag. Har inte ens öppnat datorn sen sist, knappt ens varit hemma känns det som, endast för att stöka till lite isf.
Och det ska jag ta tag i idag, idag blir det hemmaröj utan dess like och det ser ju ut att va en perfekt dag för sånt, regnet hänger i luften och det känns som det ska bli ganska så mysigt å va inne å få lite ordning. Såååå jag har ju faktiskt inte tid att sitta här längre, håller på å laddar över bilder från mobilen som jag tänkte bjuda på men det tar ju sån tiiiid så det får bli en annan gång men kan ju ta en som redan finns på datoren så länge. Tjobrä

Kommentarer
Postat av: Regina

Satt här och tänkte på NY, trodde att jag skulle hinna dit nån mer gång men så blir det nog inte. Sen tänkte jag på när vi var där, trevligt det va och va på lite äventyr med dig igen, tänk att vi inte varit nånstans sen israel. Det måste vi ju göra om minus sjukdom hosta och migrän förstås, om man tänker birt det va det himla trevligt :). Snart är vi åter på svensk mark, bara 1,5 vecka kvar :)

Svar: Åååå men ni är ju hemma snart!! Känns skönt =) Det var grymt trevligt, en resa man lever länge på! Å att få göra en sån grej med dig var ju lite speciellt ;) Tycker absolut vi ska göra om den minus det där bacilluskerna å ontihuvet =/ Vi får boka in en date när ni kommit hem å landat lite! Pussss
Marie.

2012-07-17 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0