Kommer aldrig på nån bra rubrik

Jag hade en nästintill överfull To-Do-Lista idag men joggingturen till och från Bussen igår tog knäcken på mig så det blev bara en bråkdel gjort, men va gör det om hundra år.
Inte mycket antagligen.

Solen har skinit till och från under dan å det har sett så skönt ut innifrån soffan, men så fort man stuckit ut snoken så har man fryst in igen.
Tog mig ut på en skogspromenad iaf, oj så skönt det är för kropp och själ, verkligen Älskar att va i skogen, bara jag och uteliggardjuren inom någon kilometers radie.



Härligt och liiiite läskigt på en gång, med tanke på att det finns björnbajs inte långt härifrån.
Men mest härligt.
Är det meningen att jag ska bli uppäten av en björn så är det väl så.
Det här bajset däremot vet jag inte vem det kommer från, inte är det nån björn iaf, nån som har nån idé?




Igår var åkte vi som sagt Räkbåt med en hel del andra blåljusfolk. Gott å sköj va de, gjorde även ett besök på Fullriggarn på Alderholmen, otroligt trevligt ställe, tror det var 8 våningar upp och rätt schysst utsikt genom panoramafönstrena.



Springturen jag nämnde var ju inte den mest ultimata springtur jag vart med på, med kort klänning, högklackade stövlar och en del i luvan.



10 minuter sprang vi från Alderholmen och till Tågstation och det var på sekunden att vi ens hann med på nattens sista buss, så smärtan i fötterna var liksom värt. Pillan tog av sig och sprang barfota hon, vi såg nog inte helt kloka ut.

Sen var det ju inte nog med det då med tanke på att man inte bor så där jättecentralt så var det ju en bit till att ta sig hem sen man väl hoppat av bussen igen.
Jag tänkte att jag tar det lite lugnt ja så går det nog bra, kan va skönt med lite frisk luft, det var ju rätt okej väder.

Varenda steg jag tog var en plåga så till slut började jag springa istället för att få skiten överstökad så fort som möjligt. Så det blev 1,5 km löpning till i mina vita stövlar, det kändes lite i fötterna idag kan jag säga utan att ljuga.
Jaja, det var ju fint med lite motion iaf, för det har det ju blivit dåligt med så här i förkylningstider =)
Inget ont som inte för nåt gott med sig!

Nu ska ja ta mig ut igen, solen skiner så fint och jag går väl på ännu en nit, fast isvindarna brukar ju lugna ner sig lite på kvällen, man kan ju alltid hoppas!
Tjoo bräää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moe..... Fasiken va fin du är!

2012-06-02 @ 21:25:35
Postat av: Marie.

Tack! Men vems är bajan? =)

2012-06-03 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0