Aj

Nu har jag suttit med "Nytt-Inlägg-Sidan" öppen typ en timme och inte fått ner ett ord.
Inte ens en liten bokstav hade jag fått ner.
Blir nog inte mycket roligare än så här idag.
Har vart en händelserik vecka, både på gott och ont.
Men mest gott ändå =)

Blev en liten springtur ikväll, och en promenad.
Superskönt, får inte nog av sommarluften även om den innehåller en del regn.
Luktar vansinnigt gott och man fylls med energi.
Har även fyllts med nyponsoppa å knäckebröd, dock hungrig än så det vankas påfyllning i NallePuh-muggen.

Så, mätt å nöjd så nu kan jag nog sova gott. 
Natti natti på er, imorgon ska jag på skolavslutning om jag inte är lika medvetslös som i morse. 
 

Kommentarer
Postat av: L

Krampåre!

2012-06-13 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0