Nervös...

.. är jag för ikväll blir det en femte och avgörande kvartsfinal mellan Saik-Edsbyn.
Dom spelar hemma på Göransson Arena och jag är ledig och ska såklart dit.
Även pappsen följer med och hejar på Saik idag!
Blir nog mycket folk känns det som, igår hade Edsbyn inte mindre än 6 fulla bussar som ska dit.

Hade ett spinningpass inplanerat vid lunch idag men det blev inställt eftersom det bara var en anmäld, dvs jag.
Börjar även bli lite trött på att träna ensam jämt. 
Eller börjar bli och börjar bli, det går lite perioder, ibland känner jag mig rätt ensam faktiskt, men jag är ju van att träna själv och har väl liksom vant mig men ibland önskar jag att jag också hade nån att planera träningspass med och nån som peppar och drar med mig när jag inte har ork eller lust.
Inte för att det händer så ofta, tränar man själv så måste man ju ha den karaktären och det är bara jag som förlorar på att stå över ett pass.

Nu ska jag iaf ta och torka håret efter slingningen, antar att det blev ganska ljust eftersom jag överskred tiden med typ 400 %.
Blir nog även en stavpromenad innan lunch, sylten har varit kass i lite drygt en vecka, vet inte riktigt va de beror på, det enda jag kan komma på att det kan vara är Yogan förra söndan men det ska ju va bra för kroppen.
Ska prova på söndag igen å se om det blir samma sak.
Det har ju gått bra tidigare men nu var det ett längre pass och jag vet att det är vissa rörelser som inte känns helt okej.
Är iaf otroligt Osugen på att ut å gå, bläää, speciellt efter dom här vägarna, och speciellt ensam, blääää
, å speciellt just nu

Mjaja nu skiner iaf solen och jag ska pallra mig ut, Älskar detta vårväder!
Bjuder på ett par bilder från helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0