Workout Åre 2012.

Nu vare nåra dar sen igen men det betyder ju inte att det inte finns nåt att skriva om, eller att det inte händer nåt.
Däremot händer det ganska mycket mest hela tiden så inte tiden räcker till.
Helgen har spenderats i Åre på ett event som heter Workout Åre
Kika här och anmäl er till nästa år www.workoutare.se

Eventet har bestått av ett fullspäckat schema med träningspass i alla möjliga former med några av Sveriges främsta instruktörer.
Olika typer av dans, Midnattsspinning, Olika Yogaformer, Bodypump, U-shape, Skut-Löpning, VipR och mycket mer..



Det har även varit intressanta föreläsningar.
Bla. Blossom Tainton var där och det var ju fantastiskt roligt eftersom hon är en av mina största förebilder. Det är inte klooookt att kvinnan fyller 50 nästa månad, fräsch som en daglilja!



Vi var där som volontärer men hade turen att få va med på en del pass och föreläsningar då det fanns platser över.
Åre är för övrigt HELT fantastiskt fint.



Jag har aldrig varit där sommartid, och bara en gång vintertid (för sisådär 8 år sen) men jag hoppas att jag kommer tillbaka senast om ett år då jag vill åka på nästa Workout som är planerat till slutet av Maj även då.
Stället vi bodde på var inte så tokigt det heller, 2 minuters gång från Stationen och 37 sek från torget i Åre.
Sol på em/kvällen å gott vin, inte mycket att klaga på där.



Vi kom hem i halvtvåtiden på natten å träffade på ett par skogskonungar.
Tröööökigt nog så blev jag ju lite ivrig och kunde inte hålla kameran still, men hade jag gjort det mer noga så hade den hunnit springa iväg för en halv sekund senare så drog han å då hade jag ju blivit helt utan bild =D



Nu har jag lagt ner typ en timme på det här inlägget, hoppas för Guds skull att det inte blir nå knas när jag lägger upp den, för då är det risk att det inte blir nå inlägg idag =D
Tjobado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0