För er som inte vet...

Så har jag kommit tillbaka från en fantastisk månad i Scarborough, Perth, Australien.
Känns konstigt att va hemma, på ett sätt känns det som att jag har varit hemifrån jättelänge men tiden har ändå gått jättesnabbt.
Men det är väl så när man har kul =)
Just nu skulle det va skönt å gå å lägg se en stund, för min kropp är klockan faktiskt 22 snart =D
Meeen jag ska nog hålla ut en stund till.
Fattade inte riktigt vart jag var när jag vaknade av ett slammer jag inte kände igen.
Låg och funderade en stund innan jag kom på att det antagligen var R som var ute å plogade.
Bra nog med snö har det kommit.
Började iaf dagen med nästan en timme Yoga, skön start, så vill jag ha det varje morgon.
Har sen vart ner till Storvik å köpt ett par blommor å en liten grej till Grannarna som tillsammans med Mam å Pap skött huset mitt.
Kan för övrigt varmt rekommendera Malins Blommor å Ting i Storvik, en fin liten affär med mycket smått å gott, perfekt om man behöver en present, åt nån annan eller sig själv =)
Även om jag inte hade jättelust att åka hem från Aussie (en anledning var busvädret som började samma dag som jag for) så var det rätt mysigt, med ett sånt välkomnande som jag fick kan man inte känna annat.
Mam å Pap kom å hämtade mig vid tåget, sen for vi hem till mig där Mamma gjort mat.
Mumsade å mös.
Vilade en stund på maten sen blev det dags för ännu mer mat (Church Street =P ) å blev sen bjuden på Bio då vi såg senaste Twilightfilmen.
En perfekt kväll att mysa ner sig till en sån film.
Så det kändes helt okej att komma hem ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0