Voine voine

Ovanligt många som kollade in mig på stranden idag, blev nästan orolig att jag glömt tagit på mig byxorna.
Kan också vara för att det var över 28 grader varmt och jag var ute och sprang.
Tränar nånting varannan dag med är lika tjock för det, blir ju lite gottå äta ibland å så det jämnar väl ut sig =)
Gjorde ett besök i Liquorstore och fyndade en 5-literslåda vin för 14 dollar, lagom billigt de =p
Smakade även helt okej.
Var i världens underbaraste Fremantle igår, som jag älskar den stan! Lägger ut bilder sen för er som varken har Facebook eller instagram=)
Nu blire lite strandhäng! Tjo

Kommentarer
Postat av: Diana

Du verkar ha de rätt gött :-))

Svar: Mm fantastiskt gött =)
Marie.

2012-11-17 @ 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0