Morgonbus.

Haha, det är så härligt att få börja dagen med ett gott skratt.
Hela morgonen har för övrigt varit bra.
Vaknade ca 06.21 av mig själv och kände mig hyfsat utvilad (!)
Som jag längtat efter att bli gammal och morgonpigg, känns underbart =)
Har nyss ätit en låååång frulle bestående av 1/2 Liter Blåbär/Banansmoothie, Stekt Ägg å en God kopp The, tända ljus och Nyhetsmorgon, kan det bli mycket bättre?
Jo lite bättre kan det nog bli =)
I vilket fall så knäppte jag på datorn, öppnade upp Facebook och tyckte mig inte känna igen mig riktigt och till min stora glädje upptäckte jag att kompisen min som var här och hälsade på igår hade glömt att logga ut = Bus.
Grejen är den att det brukar ju kunna straffa sig i slutändan har vi ju lärt oss men det kan det ju vara värt =)

Fick en del gjort igår på To-Do-Listan, bla Städa ur garaget (inte riktigt klar dock), burit in den pellets som kommit, ringt banken av olika anledningar, lämnat in telefon och burit in badkaret.
Hann även med en sväng i skogen, även om man är lite nojjig nu när det är Älgjakt.
Inte för att jag tycker att jag ser ut som en Älg men vem vet vad Jägarna tycker.

Nu ser det ut som att det slutat regna så det är väl bara att hugga i dagens sysslor.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0