Apa.

...
Trött som en apa.
Kan man säga så?
Brukar ju säga att jag är aptrött så det borde ju gå.
Å så är det just idag.
Igen.
Ska bli skönt att va ledig i helgen iaf, mycket trevligt att se fram emot =)
Hade även en trevlig dag igår, en ledig sådan.
Var hemma och skrotade på dan, blev dock inget gjort i klädkammarn.
Ett Poweryogapass på kvällningen med Fröken S, men fick även sällskap av Fröken M som tog en simtur =)
Bevittnade när Sverige spöade Ryssland i BandyVM- Gött men de va bra spännande ett tag, å de är ju kul när det är lite match, det ska inte vara för enkelt heller.
Nu lär jag ta å resa på mig innan jag somnar.
Blev ett pass i Hofors idag istället för Viken, krångelkusar.
Idag skiner solen här, underbart va upplyftande det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0