Great.

Helgen har vart hur bra som helst, trots en inledning med migrän.
En fin blandning av träning, umgänge, mat, vin, sport å SOOOOL!
Va liiiiite bakisseg då jag vaknade 07.47 efter att ha sovit sen ca kl 03.41.
Tog mig ner i köket och åt upp den halva semlan som var kvar plus ett par Negerbollar och lite cola.
Gick och la mig igen och sov till 10. 30.
Tittade ut genom fönstret och baksmällan var som bortblåst.
Strålande sol å typ noll grader och jag letade rätt på mina gamla längdskidor och drog upp på Alberget.
7 km senare var jag hemma igen. Hade lite svårt att gå in när det var så underbart ute men just idag spelades 3e kvartsfinalen och en ganska viktig sådan då det stod 1-1 i matcher mellan Saik å Vänersborg.
Saik Vann idag med 7-3 och vinner dom nästa så är dom vidare.
Nu är mina kålpuddingar klar så nu ska jag ÄNTLIGEN få gå å lägga mig.
Hade kunnat göra kväller kl 16.30 idag men som tur var så ringde mam å bjöd över mig på mat å sen satt jag igång och gjorde kålpuddingsmatlådor när jag kom hem och det tod sin lilla tid.
Tror faktiskt att jag kommer att sova gott i natt, håll tummen för det.

Tjejmiddan igår var riktigt trevlig, å GOD, där fick vi se dolda talanger minsann, som vi gärna ser mer av =P
Tack Anneli, å för att inte tala om efterrätten... ananaspaj.. det var det sjukaste va god den va... mmmmm....
Skulle lätt kunna äta upp en halv sån om jag hade den framför mig nu.
Får drömma om den i natt istället, fördelen med att drömma istället för att äta är ju att man borde ju inte bli så tjock =)
Nu börjare bli lite väl surrigt här så nog bäst jag slutar.
Pip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0