Hur svårt kan de va

Kommer sällan på nån bra rubrik, inte heller idag.
Men ska väl lyckas få till ett inlägg ändå =)
Hade tänkte bjussa på nån bild med men har lyckats slarva bort överföringskabeln till telen så nu har jag beställt en ny sån.
Orange.
?
Helgen har vart till belåtenhet.
Hade turen att nätterna på jobbet var lugna innan så jag var pigg å utvilad till helgens bravader.
I fredags blev de käk å vin på Mulligans mä ett par brutts.
Mycket trevlig kväll som slutade på Charleys eller Åttan eller va man nu säger.
Trevligt var det iaf.
Tog in på ett B&B som får 5 stjärnor av mig.
Trevlig atmosfär, skön säng och goda skinkmackor med sällskap =)
Det tackar vi ödmjukast för och hoppas det blir fler gånger.

Kom inte hem förrän sent igår kväll då det blev en heldag nere på byn, mera umgänge å god mat.
Hann även med lite filmtitt.
Som tur är så åkte jag hem å sov med tanke på att pelletsen tagit slut i behållarn så pannan var nere på typ 15 grader, å hade nog vart nere på -10 till idag om den inte fått påfyllning.
Oskönt.

Idag skiner solen och jag ska nog ta mig ut en sväng.
Har vart ut å satt i Motorvärmarn men satan va kallt de va så jag ska nog vänta lite innan jag är redo.
Hoppas även det blir ett Bäbisbesök idag =)
Å lite Yoga, få se hur det passar med besöket eller om det kör ihop sig, då fåre bli Yoga hemma, går ju bra det med.

Hoppas ni har haft en bra helg å att solen även lyser på er idag.
Tjohejjj


Har för övrigt fått mig en ny topp av Fröken M som jag ser fram emot att använda å de blir nog redan till helgen då de vankas firmafest, jeiiij

Kommentarer
Postat av: M&B

Tack för det trevliga sällskapet å dom 5 stjärnorna!!!=) Välkommen åter!

Svar: Hihi Tack M&B =)
Marie.

2013-01-13 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0