Lata dagar.

Har vart ledig hela helgen, igen.
Känns lite overkligt, och att jag dessutom knappt gjort någon nytta utan bara glassat omkring å haft det bra.
Tycker ju att jag brukar ha det ganska bra fast jag gör nytta men det är alldeles som lite nytt för mig det här att va på hemmaplan å inte ha häcken full å schemat fullspäckat.
Å det betyder däremot inte att jag har långsamt.
Tvärsom.
I Fredags hade jag finbesök här i form av Diana å Nemi.
Mysigt värre, å hoppas det inte dröjer allt för länge innan nästa gång.
Lördagen spenderades först med Mam & Pap, klippte farsan så han är fin till båtresan på måndag =)
Fick sen skjuts av dem till Högbo å pulkabacken där jag mötte upp nåra kollegor.
Blev nån sväng mä flygande mattan innan de va dags för bastu och Mulligans.
Trevligt som vanligt.
Idag blev det en sväng till Uppsala i knepvädret.
På vissa ställen sken solen, på nåt ställe typ haglade det eller mer som små snöbollar, inte lika hårda som hagel, å på vissa ställen snöade de dasslock.
Trevligt mä en liten utflykt iaf.
Fastnade i Sandviken å på Jernvallen på hemvägen å kollade in Tidningscupen.
Trevligt med lite sport.
Tyckte sen att jag hade gjort mig förtjänt av en Veronapizza, det var så längesen, men jag vet inte om jag tycker att jag förtjänar att må så här SKIT som man gör efteråt =/
Har tillåmä vart ut å gått i månskenet, och ja, lite bättre känns det väl men nu lär det dröja innan det blir pizza nästa gång.

Som sagt, långt från stadens ljus.....lyser månen ganska starkt i natt...

Kommentarer
Postat av: L som i negerboll

Å varför hör du inte av dig?!?! =)

2013-01-20 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0