Skönt.

Skön dag på nå vis men ändå kan jag känna att det sitter en myrjävel i brallan å retas med mig.
Det enda jag hade planerat idag var en fika med E men det blir tyvärr inget.
Började iaf dagen med ett Yogapass framför brasan.
Andra maskinen tvätt är igång och nu funderar jag på att ta en promenad. Hade ju vart trevligt med sällskap å det verkar faktiskt som jag PRECIS fick det =P
Kan känna mig lite stressad då jag har en ledig dag som är helt oplanerad med varken nytta eller nöje, är det någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Regina

Känner igen mig, får typ panik, jag ska inte hitta på något kul och jag ska inte göra nytta då blir ju dagen helt meningslös hjälp hjälp hjälp......men så kan det ju inte vara, så jag jobbar på det, några tips på hur man ska tänka :)?!

Svar: Jag har ju tyvärr inga bra tips men lovar att dela med mig om jag kommer på nå bra =)
Marie.

2013-01-24 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0