Sköööönaaaa... tisdag.?

Jag lär verkligen tänka efter vad det är för dag.
Man blir ju lätt lite uppåner med de här arbetstiderna =)
Gick av dygnet i morse å som skönt var så var det lugnt några timmar nu på morron så jag ska ta å göra ett ryck här hemma nu innan tröttheten slår till.
Träningsvärken har redan slagit till den, jädrans vilket pass det blev med Kollegan Nicke igår!
Skönt!
Testade även att göra Brandmannatestet på bandet.
Fullt utrustad (förutom mask som jag inte hittade nån) med jacka, byxor, hjälm och 20 kg tuber på ryggen!
14% lutning och 5.2 km/h.
Det kände på kan jag lova!
Hade 1,5 minut kvar till att bli godkänd. Har tänkt göra om det och se till att klara det innan sommarn.
1.5 minut låter inte så långt men längre minuter får man leta efter när man står där!
Känns som en fantastisk dag, det är så skönt att vara HEMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0