Uppåner.

Hungrig och klockan är då verkligen inte dags att gå upp än.
Idag är det dags för verksamhetsplanering i Älvkarleö.
Tror det kan bli kul.
Det blir både nytta och nöje verkar det, ska komma ihåg att packa ner bikinin, det ska visst finnas bastu där :)
Ska försöka sova lite till... Kanske kroppen min vant sig med 4-5 timmars sömn per natt!
Å det kanske är nu man skulle passa på å ut å gå när man ändå är hyfsat pigg?
MÖJLIGEN om det hade varit 20 grader varmt och inte lervälling på vägen ; (
Dags att boka om nånting känns det som. .. Just nu känns det som man bor i fel land. ..
Meeeen de blir väl bättre om du kommer lite snö.
Har ju köpt Säsongskort i Kungsberg så i år kanske de blir lite åka av.
Nu ska det iaf bli sova av...2, 5 timme till. ..

Kommentarer
Postat av: Regina

Själv va jag ju då vaken en stund vid 3 snåret, konstig nog trodde "jag" att det va dags att stiga upp då, fast det klart, eftersom jag då sovit cirka 10 timmar redan kan man ju förstå den nattliga förvirringen. Men efter en stund så gick det bra att sova dryga 3 timmar till, pigg och utvilad idag, man skulle tro!

Svar: Haha ja då kanske man är färdigsoven =)
Marie.

2013-11-06 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0