Tröttiögat.nu

Vaknade Just, Sovmorgon Idag. Vi är lediga från jobb och jag hoppar även över promenad, åtminstone nu på morgonen.
Känns som att det kan få vara lite lugnt idag då schemat är så knökfullt och fullspäckat alla andra dagar.
Hjärnan och kroppen kan få landa lite.
Just nu startade någon slags larm här.
Kanske borde gå och se efter vad det är..

Gårdagen var förvånansvärt lugn på larm.
Lördagkväll, löning och dåligt väder.
De säger här att det alltid händer olyckor då det regnar.
Vi fick ett larm om en trafikolycka memoarer den var så väldigt långt bort så ambulansen hann lasta och dra innan vi kom.
De kan få larm med 10 mils avstånd.
Är det kritiskt och långt bort skickar de helikopter vilket jag hade turen att erfara :))))

Åj nu lär jag sätta fart, frukost om 10 och här ligger jag kvar i sköna sängen...
Återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0