Utkast: Oct. 17, 2013

Sitter med en handduk runt mitt nyfärgade hår.
Alltid lika spännande när håret torkar då man verkligen får se hur resultatet blev.
Färgade mycket förr i tiden, både mörkt och ljust men nu har det varit naturlig färg med slingor sen många år tillbaka.
Idag blir det lite mörkt i.
Hoppas iaf att det bara blir lite :)

Har vart på ett givande och trevligt möte med jobbet idag.
Jag är lyckligt lottad som har så bra arbetskamrater.
Och bra jobb.
Jag och kollegan fick en blomma i tidningen igår.
Har ju vart rätt mycket tjorv och elände ett tag så det var trevligt med ett positivt inslag till Ambulansen :)

Nu ska jag göra lite nytta här innan min Darling
Kommer med kärlek och mat :)

Kommentarer
Postat av: Diana laurila

Blev barret bra :)?

Svar: Inte sån stor skillnad Diana, Bara lite lite mörkare:)
Marie.

2013-10-19 @ 12:11:05
URL: http://dianisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0