Rörigt

För några dagar sen tyckte jag att jag hade sån ordning å reda hemma, städat å fint å allt va frid å fröjd.
Nu ser det återigen ut som en krigszon?
Inte har jag någon att skylla på heller så det är väl bara att inse att jag är bra på att dra till =)
Nu har jag iofs ett projekt på gång som kan få det att se stökigt ut men med stor sannolikhet blir hur bra som helst i slutändan!
Bilder kommer när de är klart!

Har även kommit igång med lite löp (jogg-)träning å det känns att man inte sprungit på länge.
Sen är ju inte Elljusspåret i Storvik det snällaste att börja med när man är otränad heller iofs, ganska så kuperat vilket känner på flåset rejält.
Sprang igår 4 km på 26 minuter vilket är 1 km kortare än jag sprang som bäst förra året (på vårruset) på lite bättre tid dessutom. Målet i år var ju att förbättra tiden men med en öm fot å förkylning så ser det väl inte direkt hoppfullt ut ;(
Där blir man dock peppad av andra rusare samt att det inte är lika kuperat som det var igår, men nu har jag en utgångspunkt och målet är ju att iaf bli bättre.

Har för övrigt varit rätt så effektiv idag, vaknade tidigt utan larm (trots att jag varit uppe å sprungit x antal gånger inatt, varav två gånger rusat ner i smått panik för att det var nån som ropade.)
Började med att åka in å besikta om bilen, vilket gick bra å det är ju alltid lika skönt.
For till station och lämnade jobbkläder, ska jobba i Sandviken nästa gång.
Åkte vidare till Gävle för att hämta min dator som jag glömde i Örebro när jag var där.
Stannade till i Valbo å köpte gott Te =P
Allt det hann jag med före kl 11 då det var dags för möte med Banken som höll på en timme.
Handlade lite presenter och mat innan jag drog hem å åt lunch å sen var det dags för projektet som jag hållt på med till nu, samt diskat.
Nu ska jag nog inte göra så mycket mer idag än att bli bjuden på mat =P
Tror kroppen får vila idag, den var sjukt trött igår å är man så där trött är det liksom ingen större idé utan då kan det va bättre att vila en dag, annars kan det ju bli så den bryts ner istället och det vill ja ju inte =)
Tjohej på er undrar va ni har för er en sån här da då?!

Kommentarer
Postat av: Diana

Sovit o kräkts...typ :)

Svar: Fy era stackare, hoppas ni mår bättre idag. ..
Marie.

2014-04-09 @ 05:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0